Moje pisanie

Moje pisanie

czwartek, 1 października 2015

Muzyka inspirująca.

Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo długi, jednak udało mi się parę chwil poświęcić na pisanie. Bardzo duży wpływ miały na mnie pewne piosenki nie ukrywam były bardzo pomocne w dialogach. Nie chodzi tu oczywiście o przepisanie słów a o ładunek emocjonalny.

Na temat inspiracji był już poświęcony jeden z moich wcześniejszych postów, oczywiście zachęcam do przeczytania.
Wczoraj skupiłam się tylko i wyłącznie na muzyce. Ładunek emocjonalny o którym wcześniej pisałam to jedno a to, że zaczęłam sobie wyobrażać poszczególne fragmenty mojej powieści z odpowiednim tłem muzycznym to drugie. Bardzo pomogło mi to uświadomić sobie jaką dane tło muzyczne może wzbudzić powagę bądź rozśmieszyć czytelnika.
Teraz muszę tylko gdzieś w tekście umieścić odpowiednio utwory, które mnie inspirują bądź po prostu pasowałyby do danego dialogu.

Muzyka moim zdanie ma również ogromny wpływ na nasze życie codzienne. Jeżeli przez cały dzień byłam nastrojona pozytywnie a to czego słuchałam w domu bądź w pracy albo aucie oddziałuje na mnie pozytywnie jest większa szansa, że moja praca będzie wydajniejsza.

Także wsłuchujmy się w dźwięki melodii naszej duszy i róbmy to co lubimy słuchając muzyki, którą kochamy.

Utwory, które miały wpływ wczoraj na moją twórczość to przede wszystkim :

London Grammar - Devil inside
Beyonce - I Care
Shakira - Empire

Zachęcam do wysłuchania, może pomoże to zrozumieć emocje, które próbuję zawrzeć w mojej książce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz