Moje pisanie

Moje pisanie

sobota, 3 października 2015

Gdzie aktualnie się znajduję ?

Gdzie aktualnie się znajduję ? No właśnie dobre pytanie. Wydaje mi się, że jestem dokładnie gdzieś pośrodku.
Początek mam już za sobą wprowadzenie jak najbardziej zrobione. Akcja się rozwija zaczynamy coraz bardziej poznawać bohaterów. Doszłam do momentu w którym musiałam zacząć zastanawiać się jak będę chciała to wszystko zakończyć.
Aktualnie kończę rozdział piąty natomiast czułam, że jeszcze sporo przede mną. Wystraszyłam się, że zrobi mi się z tego "kogel-mogel" i musiałam usiąść do papierowej kartki i nakreślić ramy pozostałej części książki.

Ten etap wcale nie jest dla mnie łatwiejszy, trzeba już dość mocno określić stanowisko danej postaci w każdej sprawie. Zrobiłam sobie rozpiskę na resztę rozdziałów aby potrafić wszystko odpowiednio umieścić. Póki co będę się kierować streszczeniem, które napisałam chociaż jest to może bardziej taki skromny plan wydarzeń.
Czuję się trochę zmieszana ponieważ  już w oddali widać zalążek końca...
Bardo możliwe, że w trakcie pisania jeszcze zmienię parę razy zdanie.

W jutrzejszym poście będzie tradycyjnie fragment książki.

Konsekwencja to moje słowo na dziś, starajmy się kończyć to co zaczęliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz