Moje pisanie

Moje pisanie

środa, 7 października 2015

Po prostu życie ale gdyby tak uciec ?

Dzisiaj późno jak na mój post ale w końcu tu dotarłam. Bardzo długi i ciężki dzień pełen zawirowań pomiędzy praca a życiem prywatnym. Dotarłam jednak i bardzo się cieszę, że nie mam przerwy w pisaniu byłoby to wbrew moim założeniom o ćwiczeniu codziennie.

Nowe strony książki dziś nie powstały mimo, że bardzo chciałam. Dzisiaj sobie uświadomiłam jak wielki wpływ na mnie ma pisanie jako osobę. Brniesz przez cały swój ciężki dzień odhaczając kolejne pozycje do zrobienia  i wiesz, że chcesz być gdzie indziej.

Ostatnie dwa dni starałam się poświęcić na pogłębianie swojej wiedzy o książkach bądź czytaniu o różnych gustach ludzi. Zalogowałam się na forum, zaczęłam odwiedzać blogi o podobnej tematyce do mojego i udzielać się na facebooku. Oczywiście ile osób tyle opinii ale dało mi to nowy obraz odbiorców. Zróżnicowanie jest tak duże, że trudno stwierdzić jaki rodzaj jest najpopularniejszy.

Niestety wiele stron o pisaniu bloga odnosi się do jego wyglądu bądź mało istotnych jak dla mnie informacji liczy się np. duży obrazek. Chciałabym aby mój blog był oceniany głównie za treść reszta to tylko dodatek.

Moim zdaniem jeżeli piszę blog o tworzeniu książki czy tekstach innych autorów to własnie słowa powinny być tu najważniejsze.

Gdyby tak czasami uciec od dnia codziennego i móc zajmować się wyłącznie swoją pasją...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz