Moje pisanie

Moje pisanie

wtorek, 15 września 2015

Początek początków.

Witam,
Jestem osobą, która dopiero zaczyna przygodę z pisaniem.
Powszechnie wiadomo, że mimo zdobywanego przez nas wykształcenia, począwszy od zawodówki do studiów często znacząco odbiegamy od kierunku w którym się kształciliśmy.
Ja również należę do tego grona osób mimo, że moje wykształcenie jest techniczne przeniosłam się na stronę humanistyczną.

Pisanie tego bloga chcę potraktować jak naukę, oswajaniem się z pokazywaniem własnych tekstów w internecie. Zawsze było to bliskie memu sercu dlatego postanowiłam w końcu spożytkować fakt, że przeczytałam w życiu setkę książek i dojrzałam do tego aby spróbować sił własnych.
Będę tu opisywała moje postępy w pisaniu własnej powieści oraz moje odczucia co do dzieł innych autorów.

Na początku nigdy nie jest łatwo ale to pierwszy krok jest najtrudniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz