Moje pisanie

Moje pisanie

czwartek, 24 września 2015

Etap pisania.

Dzisiaj opiszę etap na którym się znajduję w trakcie pisania mojej książki. Wszystkie zasady, które opisywałam we wcześniejszych postach staram się stosować jednak wiemy, że inaczej wygląda teoria a inaczej praktyka.

Aktualnie znajduję się w trakcie czwartego rozdziału. Za mną już wstęp, który jak myślę później będzie jeszcze modyfikowany poprzez rozbudowę opisów. Wprowadziłam już prawie wszystkie znaczące postacie przede mną tak na prawdę tylko jeszcze jedno znaczące imię. Staram się opisać i wytłumaczyć wszystkie  relacje.
Wprowadziłam też retrospekcję ponieważ uznałam, że będzie to miało duży wpływ na fabułę.
Ostatnio miałam trudności z przelaniem własnych myśli w słowo pisane w głowie miałam bardzo dużo pomysłów chyba nawet za dużo. Wszystko zaczęło mi się mieszać więc zrobiłam dwa dni przerwy od czasu do czasu jest to bardzo pomocne oderwanie myśli od pisania.

W rozdziale czwartym przechodzę już do bardziej skomplikowanych relacji międzyludzkich, przygotowuję grunt na wprowadzenie nowej postaci, która chyba najwięcej namiesza.

Na zakończenie mały cytat mojego autorstwa z aktualnie tworzonego tekstu :

"-I co nacieszyliście się sobą po powrocie do domu? – słyszę nutkę sarkazmu w głosie mamy dobrze wiem, że nawiązuje do naszego przywitania na peronie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz