Moje pisanie

Moje pisanie

środa, 11 listopada 2015

życiowo inni

Wreszcie dzień wolny i okazja do napisania nowego posta co ostatnio niestety jest rzadkością. Wiele razy pisałam już o prozie dnia codziennego co więcej myślę, że każdy z nas to przerabia. Ważne jest jednak to, że znowu tu jestem aby pielęgnować własną pasję.

Życiowo inni no właśnie co mam na myśli ? Mieliście kiedykolwiek wrażenie, że wasze zainteresowania odbiegają od rówieśników bądź czasami o ogólnie przyjętych norm ?
Dla mnie w pewnym sensie pisanie czy wcześniej tylko czytanie coś tak prostego i naturalnego dość odległe od zainteresowań przyjaciół.

Na samym początku pisałam, że czytanie nigdy nie sprawiało mi trudności czy nie było dla mnie obowiązkiem w czasie szkoły. Wiem co wiele ludzi myśli o lekturach szkolnych zasypiają na same to stwierdzenie dla mnie jednak była to baza dla wszystkiego co robię teraz. Bo jak tylko odrzuciło się od siebie te myśli o obowiązku i wczytało się w treść tych książek okazywało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Reszta poszła już całkiem łatwo z czasem zaczęłam sięgać po książki, które nie były w spisie lektur tylko odpowiadały moim zainteresowaniom  tak oto dotarłam do momentu w którym jestem styl książek dorastał razem ze mną i sięgałam co raz to nowe pozycje.

W czasie gdy moim zainteresowaniem było zagłębianie się w książki moi znajomi niekoniecznie byli na ty etapie i dobrze bo jak wiemy nie wszyscy musimy być tacy sami jednak zastanawiałam się co mnie przyciągać do czegoś co większość młodzieży uważa za odrzucające albo przykry obowiązek ?
Trzeba przyznać, że raczej tego nigdy nie rozgryzłam zwyczajnie pogodziłam się z faktem co mnie interesuje i tym, że nie muszę się z tego nikomu tłumaczyć czy usprawiedliwiać.

Dało mi to tak wiele nauczyłam się analizować świat wokół mnie, niekoniecznie wszystko jest takim jakim to widzimy. Poszerzyłam swoje horyzonty i nauczyłam lepiej języka polskiego.

Każda rzecz jaką robimy nawet ta mała daje cień na nasze życie czasami mniejszy czasami większy to, że sięgnęłam po książkę kiedyś w szkole aby się przełamać doprowadziło mnie do momentu w którym bez skrępowania ujawniam swoje opinie publiczne czy do tego, że staram się stworzyć dzieło życia z tylko i wyłącznie własnych pomysłów.

Inny znaczy różny od czegoś nie gorszy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz