Moje pisanie

Moje pisanie

środa, 3 sierpnia 2022

Zmiana klimatu.

Mam potrzebę zmiany klimatu i nie mam tu na myśli dalekiego wyjazdu. Czas leci, okazuje się, że niekoniecznie wszystkie marzenia się spełniają. Zostaje jednak to wewnętrzne światełko, które prowadzi nas w kierunku, który czujemy, że jest naszą drogą.
Tak oto znalazłam się znowu na początku pewnej drogi. Wiem już, że nie jest łatwo wydać książkę, Ba- może nawet się nie nadaję. Literatura jednak ciągle jest w moim życiu. Jest to pewien rodzaj miłości, możliwość przeniesienia umysłu w inny stan rzeczy - bezcenne. 
Skoro wiem, że jedna droga jest dla mnie raczej nie do przejścia a chęci do pisania zostają, zaczęłam interesować się recenzowaniem powieści. Temat, który wciągnął mnie w ostatnim czasie. 
Zamierzam zabrać się do tego jak najlepiej i najbardziej rzetelnie. 
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła wstawić moją pierwszą samodzielną recenzję.

Miłego dnia wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz