Moje pisanie

Moje pisanie

piątek, 16 września 2022

"Dotyk ciemności"

 "Dotyk ciemności" to niesamowicie mocna pozycja. Jest to książka, która wzbudziła we mnie wiele sprzecznych uczuć. Z jednej strony chciałoby się odłożyć ją na bok, z drugiej zaś nie możesz się oderwać.

Caleb i Livvie to nie jest standardowy erotyk pt. Pan i jego Uległa. Wiele bólu psychicznego jak i fizycznego. Bardzo dużo łez, poniekąd syndrom sztokholmski.

Nakreślę Wam więc sytuację: Livvie bardzo młoda dziewczyna zostaje porwana przez Caleba w celu wytresowania jej na seksualną niewolnicę - więcej nie dodam ze względu na to, że trzeba to przeczytać samemu. Odbiór takiej tematyki może być różnorodny.

C.J. Roberts jest również mocna od strony warsztatu pisarskiego. Dobrze i składnie napisana książka, która dzięki temu jest nam w stanie przekazać ogrom emocji.
Dodam na koniec od siebie jeszcze tylko jedną informację. Jest to powieść do, której zdarzało mi się wracać i z biegiem czasu ta historia nie traci dla mnie na wartości.

Zachęcam każdego aby osobiście zmierzył się z emocjami jakie wywołuje ta książka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz