Moje pisanie

Moje pisanie

sobota, 26 listopada 2022

Stalker

Udało mi się w końcu przeczytać książkę "Stalker" Meg Adams, która miała niedawno premierę. Po przeczytanych recenzjach miałam mnóstwo zapału i oczekiwań. Udało się - nie byłam zawiedziona. Jest to autorka z, którą miałam już styczność gdy mowa o jej powieściach. Tym razem również  wpasowała się w mój gust.
Motyw stalkera nie wiedzieć czemu jest przeze mnie bardzo lubiany. Dosyć mroczny klimat od początku nadaje historii świeżości. Dobra powieść ma zawsze drugie dno i tu też je znajdziemy.  Vera czy raczej Cheryl to taka konkretna postać bez tzw. zbędnego pitu-pitu. 
Nie chcę wdawać się w szczegóły, żeby nie psuć Wam zabawy ale jeżeli jesteście fanami trochę "ciemniejszego" klimatu to książka dla Was.
Osobiście uważam, że z Verą i jej Stalkerem będziemy mieli przyjemność się jeszcze spotkać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz